Toimialajohtajan ja apulaispormestarin videotervehdys: ”Hyvää alkanutta lukuvuotta!”
21.08.2024
Kuva ja video: Tuomas Hakkarainen
Kasvatuksen ja koulutuksen toimialajohtaja Satu Järvenkallas ja apulaispormestari Johanna Laisaari kertovat videolla kesäkuulumisiaan, pohtivat syksyn painotuksia ja toivottavat koko henkilöstölle hyvää alkanutta lukuvuotta.
– Meillä lähtee nyt kolmas strategiavuosi käyntiin, ja jatkamme yhä näillä tärkeillä sisällöillä, jotka olemme esille nostaneet. Keskitymme perustyöhön, Järvenkallas painottaa.
Apulaispormestari kertoo videolla olevansa ylpeä peruskoulujen yhteisestä kännykkälinjauksesta, jota on tehty yhteistyössä opettajien, huoltajien ja Aivoliiton kanssa.
– Se on aika keskeinen hyvinvointikysymys, ja pitää ehkä päästä vähän toisentyyppiseen toimintaan. On hienoa, että olemme asiassa etujoukoissa Helsingissä, Laisaari sanoo.
Järvenkallas on samaa mieltä ja korostaa, että teemme toimialallamme muutoksia keskustelun kautta ja tutkimustiedon avulla. Toisinaan muutos vaatii uskallusta, mutta se kannattaa.
Katso videolta myös, millainen omaan elämään liittyvä iloinen uutinen Sadulla on kerrottavanaan!
Toimialajohtajan ja apulaispormestarin tervehdys (youtube.com)
Uutiskirjeen uusimmat jutut:
- Oletko jo tutustunut henkilöstömme kesäiseen virkistyssaareen?
- Suomen Pelastusalan keskusjärjestön ansiomitali ensimmäistä kertaa opettajalle Helsingissä
- Ammatillinen koulutus vahvistaa maanpuolustuksellista kyvykkyyttä
- Nu finns alla höstens kurser på Ilmonet
- Päiväkoti Meritähdessä kannustetaan lapset pyörän selkään
- "Nuoret ovat parasta tulevassa työssäni"





